Logo Miasta Kudowa Zdrój

OŚWIADCZENIE O WARTOŚCI SPRZEDANEGO ALKOHOLU

Do 31 stycznia 2025 roku należy złożyć oświadczenie o wartości sprzedanego w 2024 roku alkoholu, oraz dokonać opłaty I raty (lub całej opłaty) za korzystanie z zezwolenia w roku 2025.

Niezłożenie oświadczenia w terminie lub niedokonanie opłaty, skutkować będzie wygaszeniem zezwolenia i niemożliwością ubiegania się o nowe, przez 6 miesięcy od wydania decyzji o wygaszeniu.

W OŚWIADCZENIU:

  • PROSZĘ PODAĆ WARTOŚĆ BRUTTO DO DWÓCH MIEJSC PO PRZECINKU, NIE ZAOKRĄGLAĆ DO PEŁNYCH ZŁOTÓWEK ANI TYM BARDZIEJ DO STU ZŁOTYCH LUB WRĘCZ TYSIĘCY ZŁOTYCH
  • PROSZĘ NIE WYPEŁNIAĆ SZAREGO POLA, TYM ZAJMIE SIĘ URZĄD MIEJSKI

 

Najważniejsze informacje o opłacie i sposobie jej wyliczenia znajdują się na odwrocie oświadczenia. Oświadczenie proszę złożyć w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 5 na parterze) do dnia 31 stycznia lub bezpośrednio u pracownika Urzędu Miejskiego (pokój 09 w przyziemiu).

Opłaty należy dokonać:

  • w kasie Urzędu Miasta
  • w Banku Spółdzielczym
  • przelewem na konto Urzędu Miasta, nr 02 9523 1011 0312 5325 2003 0005

 

Pliki do pobrania:

OŚWIADCZENIE O WARTOŚCI ZA ROK 2024.pdf
Format: pdf, 61.69 kB
info dla przedsiębiorców - oświadczenie.pdf
Format: pdf, 47.75 kB