Do 31 stycznia 2024 roku należy złożyć oświadczenie o wartości sprzedanego w 2023 roku alkoholu, oraz dokonać opłaty I raty (lub całej opłaty) za korzystanie z zezwolenia w roku 2024.
Niezłożenie oświadczenia w terminie lub niedokonanie opłaty, skutkować będzie wygaszeniem zezwolenia i niemożliwością ubiegania się o nowe, przez 6 miesięcy od wydania decyzji o wygaszeniu.
W OŚWIADCZENIU:
Najważniejsze informacje o opłacie i sposobie jej wyliczenia znajdują się na odwrocie oświadczenia. Oświadczenie proszę złożyć w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 5 na parterze) do dnia 31 stycznia lub bezpośrednio u pracownika Urzędu Miasta (pokój 09 w przyziemiu).
Opłaty należy dokonać:
DO OŚWIADCZENIA O WARTOŚCI SPRZEDANEGO ALKOHOLU PROSZĘ DOŁĄCZYĆ DOKUMENT FINANSOWY, NA PODSTAWIE KTÓREGO ZOSTAŁA WYLICZONA WARTOŚĆ SPRZEDANEGO ALKOHOLU (raport roczny z kasy fiskalnej za rok 2023)